21/5/08

Une jeune fille rangée



Aquesta entrada és una entrada fugaç, un "Michoud express" en tota regla, un vist i no vist... Vet aquí que aquest matí només vull dir unes poques coses:

- felicitar-me a mi mateixa perquè he superat els 3.000 visitants de la meva pàgina bloc. Molts passen desaparcebuts (no deixen comentaris) i molts passen de casualitat (aquests tampoc crec que deixin comentaris); però a tots els altres, vertaders lectors i lectores, us ho he d'agrair. Em fa molta il·lusió! Gràcies!

- d'altra banda, volia explicar que, com a mínim, ahir vaig sentir la cançó «Message» de Coldplay (que vaig posar en una de les entrades de dilluns) deu cops... per recordar i posar-me una mica trista.

- i també vull felicitar la Matty perquè avui és el seu aniversari!!!!

Ciaoooooooooooooo!!!

8 comentaris:

Matty ha dit...

Gràcies guapíssima!!!
Queda pendent la celebració però caurà...caurà...

Unknown ha dit...

Matty: ahir fins i tot ens vam trobar davant de casa teva. Com veus JO era la teva mascota el dia del teu aniversari!!!

Anònim ha dit...

3.000, no son res per a tu!
Veuras com els 5.000 cauen abans de la fi de la millor estacio de l'any.

Unknown ha dit...

Quina és la millor estació de l'any? Primavera que la sang altera?
Pluja d'estiu i flor de bagassa, aviat passa?
Espero que els 5000 estiguin aquí abans d'acabar maig... avui és 23? Ho tinc difícil!

Anònim ha dit...

L'estiu

Unknown ha dit...

Summer lovin' had me a blast - summer lovin', happened so fast
I met a girl crazy for me - I met a boy, cute as can be
Summer days driftin' away, to uh-oh those summer nights

GREASE

Anònim ha dit...

No et preocupis per això, si cal em conecto al blog una o dues vegades desde cada ordinador del centre!
Gran canço, qui no la coneix!

Unknown ha dit...

sí, sisplau friki eurovisivo perdedor : em deus alguna cosa de l'aposta que vam fer!!! no recordo què era!