31/12/11

Un altre mes que m'ha passat volant i que quedaria a zero si no hagués decidit arriscadament a última hora escriure un article al bloc!! Desembre és un mes que es queda en no res. No ens n'adonaríem que passa si no fos un mes que no et pot deixar indiferent. Per aquesta raó m'excuso per desaparèixer une autre fois!

I és que Desembre és un mes que pot fer nossa: ve associat a Nadal. No crec que calgui dir gaire més. NADAL!! Estic segura que hi ha molta gent que adora el Nadal. I jo només puc preguntar: PER QUÈ?

Encara gosso dir més: NADAL. De veritat calia convertir-ho en això? Llums i parafernàlia des de Novembre, anuncis i incitació al consumisme des de Novembre, gent omplint el centre des de Novembre, ... Buf, pobre Novembre, sembla ser preparació de Desembre. 

Em canso de queixar-me. M'acomiado, i com no podria ser d'una altra manera, deixant-vos un desig: que tingueu un Bon final d'any i que comenceu un Feliç i esperançador 2012!
Ps.
Una altra cosa que em cansa: posar les notícies avui i/o demà per odiar veure les celebracions pel canvi d'any des de Nova Zelanda fins a Hawaï...