28/5/08

Venezia ... o Pisa




És difícil sostenir aquest ritme d'entrades (almenys dues diàries). El pitjor és fer-ho per obligació: les idees semblen esgotar-se i el cervell assecar-se d'ocurrències. Canviant de tema, aquest matí he volat per: llevar-me (el cert és que ronsejat una bona estona al llit), esmorzar, preparar la bossa i arreglar-me, a part de planxar uns texans. Tot això m'ha dut menys d'una hora. Tot un record!

I tot perquè volia escriure un "michoud express" abans de sortir corrents cap al tren i la feina. Com que estic de bon humor perquè avui, per fi, ha sortit el sol, m'he llevat cantant aquesta cançó, que sonava a la festa de dissabte i que espero que us faci riure com a mi:



Per cert, aquí teniu un link per veure més fotos de la festa Eurovision 2008 on podreu gaudir del meu vestit sencer (que no es veia a les altres fotos): http://picasaweb.google.com/disier/EurovisionCanPedroNoe

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Menuda patillada de entrada!! Pero si no dices nada!

Por qué todas van vestidas igual menos tú? Y por qué no sales en ninguna foto?

Anònim ha dit...

Anda que preguntar que porque la Nuria va vestida diferente??No lo sabes??Acaso no es tu amiga?
La Nuria siempre marca la diferencia!

Unknown ha dit...

Núria:

no has mirat bé: surto en tres fotos: de lluny.

no vaig com las Margaritas perquè elles havien quedat de vestir-se igual i jo no.

Exclòs: gràcies per ser la veu de la lògica (almenys en aquest comentari)