5/5/08

CAT





Malauradament, i tot i la felicitat amb la que Sílvia A. i jo havíem fet plans, avui NO hem anat a la platja. Ha fet un temps massa variable i, bé, suposo que estàvem cansades. Les dues hem tingut un cap de setmana mogudet, cadascuna a la seva manera: ella treballant, jo de festa, sopars, borratxeres, cinema, etc.

Bé, com que he quedat per fer un cafè amb Sílvia, escric volant. De fet, escric en resposta a Núria. Vaja, el meu bloc és convertirà en una conversa entre Núria i jo?* Ella em demanava per què he posat una foto meva en una entrada d'homenatge a altres persones? Doncs bé, ho he fet perquè quedés ben clar qui feia l'homenatge, o sigui, l'autora d'aquestes línies.

Incloc fotos de "Cat"** perquè Núria quedi contenta. No sé si es pot distingir bé l'animal. Núria: et demano que vagis mirant-les perquè recorda que si algun dia "suequem"*** «Breakfast at Tiffany's» jo em vaig demanar ser Holly Golightly però tu volies ser Cat.

Per últim, també em dirigeixo a Núria: hauràs d'esperar que rumiï una mica l'entrada dedicada a «Be Kind Rewind», l'última pel·lícula del cineasta "indie" i "cool" Michel Gondry (a pronunciar Mixél Gondrí). És la que vam anar a veure dissabte enlloc de «Om Shanti Om», que, dins el marc del BAFF, va omplir la sala... i ens vam quedar sense entrades. La pel·lícula de Gondry ens va fascinar però aquesta entrada no és el lloc ni el moment. Prometo reflexionar sobre el tema i escriure alguna cosa bona.

Ciaooo

______________________________________________________________
* Aquesta pregunta no té trampa, Núria és una persona diferent a mi mateixa, malgrat tots els punts en comú que ens uneixen. O sigui que no us penseu que parlo de mi mateixa (pels que no ho sabeu, el meu nom real no és Michoud, sinó Núria) i que estic boja.
** Sisplau, Núria, fes el link sobre Cat.
*** No tinc fotos del nen de la samarreta...

12 comentaris:

la chica ha dit...

cat, cat!
ara toca 101 dálmatas! cats i dogs, no? ;)

Anònim ha dit...

Que genial!! El gato hizo más pelis que James Dean, y tiene entrada en el imdb!!

Si hicieramos un blog conjunto,

¿Como se llamaria?
¿Escribiriamos juntas o por separado?
¿Seria bilingue?
¿Tendrias tiempo para los dos blogs?
¿El Vincent podria ser nuestra "guest star"?
¿Criticariamos al Jose Antonio en el?
¿Cuando homejanearamos a alguien, pondriamos una foto de las dos?
¿Que pasaria con el Cisco?

Unknown ha dit...

RESPOSTA PER LA NURIA

Nom: Mischa & Michoud in Russia
Per separat
Bilingüe
NO sé si tindria temps
El vincent podria ser la nostra guest star i el joanet també i la tania ...
Criticaríem el que vulguéssim
Hem de fer-nos fotos de les dues
Que el miri qui vulgui, no m'importa

Unknown ha dit...

RESPOSTA PER LA CLARA

el tema dàlmata no em tira gaire, ni cats and dogs que no sé què és...

la chica ha dit...

michoud, jo no m'entero de la pantoja, i no t'enteres dels gossets!
101 dálmatas era un exemple per posar una peli de gossos (no especialment aquesta), cats i dogs volia dir que no discriminessis els dogs, no és cap títol (que jo sàpiga).

però et perdono. jo poso els dogs per tu! ;)

Unknown ha dit...

mentre tu escrius comentaris al meu bloc jo al teu... què diver...

cats and dogs!!! i a sobre no plou

Anònim ha dit...

Es micha (quiere decir gata); por qué tienes tan claro que por separado?? Nunca juntas?? Sí, tenemos que hacernos fotos (muchas, para ver si salgo bien en alguna; lo del título hay que hablarlo más...

Unknown ha dit...

Quan dius juntes o per separat vols dir que escrivim a dues mans una mateixa entrada? I seria mig en català i mig en castellà?

O vols dir que hem d'escriure al mateix moment i al mateix lloc?

padam ha dit...

nuriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSSSSSS!!!

haceros un blog juntas YA. por favor, es que yo no sé vivir sin un blog de las dos nurias. si us plauuuuuu!!!

yo os hago las fotos si queréis, que me he traído la polaroid y quedan genial.

por fa por fa por faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


besazos

Anònim ha dit...

Vale, eso va por ti, Tania:

Núria Garcia, vols fer un bloc amb mi?? (Imagina que tengo un anillo en forma de poni y estoy arrodillada)

Unknown ha dit...

sí, vull... estem bojos o què???

padam ha dit...

ooooooooooooooh, q macuuuuuuuuuuu!!

:D:D:D

prepararemos la despedida no-blogger de la nuria c. con ponis de colores que hablen francés y vean pelis de antonioni!!!

(pobres ponis, joder)