26/4/08

La màgia de Michoud...





La màgia de Michoud són moltes coses, com sabeu els que llegiu el meu bloc. I la darrera mostra de màgia va ser ahir, passades les 20:30, en la cantonada que formen els carrers Viladomat, Marqués de Campo Sagrado i Paral·lel. Amb les meves companyes de classe i la professora de "Danses de Bollywood" vam ballar la coreografia que feia tants mesos preparàvem i de la qual ja us n'havia parlat.

No diré que sortís bé del tot. En el meu cas, que és el que conec, he de confessar que:

a) estava tremolant com una fulla i sort vaig tenir de poder ballar.

b) degut a la tremolor, estava molt rígida.

c) vaig oblidar la coreografia sencera i havia d'estar mirant la professora tota l'estona. Tenint en compte que ballava al seu costat (a primera línia...) i no darrera, com estic acostumada, podreu visualitzar-me amb el cap girat tota l'estona cap a ella.

Ara mateix puc recordar sobretot que hi havia moments que anava massa ràpid. La resta que diré segurament són impressions provocades pel vídeo que va gravar Diana: com quan me n'adono que he oblidat de fer una cosa i en veure la professora fent-ho, surto rient al vídeo.

Les meves estimades espectadores (Diana, Laura, Elisabet, Sílvia i Núria) però no van notar res d'això. Asseguren que va ser preciós però massa curt (3 minuts i mig que ens han dut messos de preparació). Els hi agraeixo molt els ànims i que vinguessin!

L'últim que volia comentar: fa uns mesos, al meu fotolog, vaig penjar una foto d'una postisseria que m'havia fet molta gràcia a València. Havia rigut molt en veure l'eslógan: "Pelo para valenciana". Doncs bé, jo, des de dimecres, buscava un postís per poder-me fer una trena molt llarga. I així anar ahir guapíssimes: amb trenes llargues i flors al cabell, amb la tilak al front, faldilles llargues (que van dificultar una mica els passos que implicaven agenollar-se), mocadors per sobre el top com si fos un sari, etc. O sigui que, suposo que, amb això de la recerca del postís, queda demostrada també la frase: «No diguis: "D'aquesta aigua no en beuré" per tèrbola que sigui».