7/4/08

BLING BLING



Només un apunt ràpid: com segurament notareu he introduït uns petits canvis en el bloc. El més radical i visible: el fons negre que vaig prometre. El resultat: zero gòtic! Amb tant de taronja i rosa crec que finalment té un aspecte alegre i tot. Poc primaveral (ja) però tampoc fúnebre.

Altres canvis: ha desaparegut el rellotge. Era antipàtic veure sempre la maneta dels segons volant... I ara hi ha una enquesta en la que, espero, participareu. Pel que fa al canvi de rúbriques caldrà esperar...



__________________________________________________________________
Aclariments:

no tinc una gran admiració per Carla Bruni ni em paga una prima. Apareix tant el meu bloc perquè està fins a la sopa i és difícil no esmentar-la. Si llegeix això, i se li acudeix que vol finançar el meu bloc (o el que sigui).... no és difícil posar-se en contacte amb mi!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

bonjour, mademoiselle nurit,

nicolas (mon mari) m'a parlé de votre blog. je l'ai vu et j'aimerais bien le financer!

à bientôt!

la chica ha dit...

ei, quin flipe, no?
la carla t'ha escrit! ;)

Unknown ha dit...

Merci Clara... je voulais dire Carla

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
la chica ha dit...

de rien, ma petite michoud!

quelqu'un m'a dit que tout le monde voudrait avoir le ciel dans une chambre, mais l'amour a fait que je chante une chanson triste pour raphaël, le plus beau du quartier.

bisous!

Unknown ha dit...

molt bo carla o sigui clara