29/4/08

Un passeig per internet




Avui, mirant, navegant, saltant de web en web, he realitzat algunes troballes:

- www.viedemerde.fr: els que no sabeu francès us perdeu aquest web que conté, fonamentalment, desgràcies que li han passat a diverses persones, narrades en un estil telegràfic i concís per ells mateixos, en primera persona. El principal interès és que ha de semblar que es tracta de fets realment ocorreguts. Un exemple: "Aujourd'hui j'ai mis des commentaires sur mon propre blog avec des pseudos différents pour faire croire aux gens que j'ai des amis"(o sigui: "Avui he escrit comentaris al meu propi bloc amb pseudònims diferents per tal de fer creure als altres que tinc amics"). Sí, és totalment penós i aquest no és el pitjor! Podeu escollir entre diverses categories (amor, sexe, treball, salut, diners) i també hi ha un top i un flop... Creieu-me que enganxa... deu ser que l'atractiu de la desgràcia aliena!

- també he trobat un seguit de blocs literaris en català: des de www.blocsdelletres.com els podreu linkar. Si us ve de gust navegar pot estar bé. Si teniu ganes i temps, proveu, que segur trobeu alguna cosa... Si feu cap descoberta interessant... anuncieu-la sisplau!

- per últim, també pels que saben llegir en francès: un dels meus preferits ja fa temps, el de Pénélope Jolicoeur... m'encanta fins el seu títol (presumiblement irònic): "Ma vie est tout à fait fascinante" (La meva vida és del tot fascinant). M'encanta, ric molt amb les seves vinyetes, que, sovint, mostren la capacitat que té aquesta noia (Pénélope Bagieu és el seu nom vertader) per fotre's d'ella mateixa.

Mil petons !! M'acomiado, vaig a llegir «Les bienveillants» de Jonathan Littell...
______________________________________________________

Segur que ho sospitàveu: la imatge és del bloc de Penelope Jolicoeur.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Abans de res un aclariment: no sóc la nuri fent veure que escric en nom de l'eli.

boníssim el primer web que has trobat navegant...

Pobre el què s'autoescriu comentaris al seu propi blog. Em pregunto si també es mira al mirall a la nit i es diu bonanit o si al matí es pregunta: la llet freda, calenta o natural?

Un paio curiós...

Patos.

Unknown ha dit...

Eli!!!! Meli?

Gràcies per participar

la chica ha dit...

clar, així clar que surten preguntes tipus de les que li molen a la meli:
"el día en qué nació, estaba usted presente?"
vie de merde, oui, oui, i tant.
jo canviaré el títol del meu bloc per "viedetrugne" (vida de trunyo)

Anònim ha dit...

No m'ho puc creure... TAMBÉ T'AGRADA LA PENELOPE JOLICOEUR!!!!! (sí, sí, te vaig seguint encara que no escrigui comentaris, ni ens veiem mai i tot això)

Anònim ha dit...

Si si era jo!
Q treballes avui?? bufff...

Unknown ha dit...

Meli: Sí que vaig treballar el dia del treballlador... en el qual TOTS els treballadors de Bcn van considerar indispensable passar pel CCCB o rodalies...

O quasi tots!

Clarit: a mi també m'encanta la paraula trunyo. Em passo el dia dient (en castellà): "Pero que truño es este??"

Pema: gràcies per llegir-me! Hem de fer la megaquedada exliteratura!!!

Petonets