2/4/08

Benvolguts/des amics/gues,




el món és petit, el món és mesquí... i jo acabo de posar una reclamació als estimats senyors de rodalies renfe ... o sigui que, degut al meu estat d'exaltació, no escriuré cap entrada sobre la memòria i l'oblit, com tenia pensat i tal com havia anunciat. No us preocupeu que no té res a veure amb la meva rocambolesca aventura d'ahir al vespre... Com que realment és una ximpleria no us dono més detalls, ho trobo innecessari i exasperant...

Intento concentrar-me sobretot en l'arribada de la primavera, per tal d'oblidar les misèries de la vida quotidiana. Vull pensar millor en projectes de futur també: viatges o, a nivell més immediat, una remodelació del bloc. Què us semblaria un color fosc pel fons? Diuen que www.blackle.com, que té un fons negre, fa estalviar energia. Sembla que els monitors consumeixen menys que amb el Google i això arriba a suposar un estalvi de 750 hores de megawatts a l'any... Serà el mateix si canvio el fons del meu bloc (ja vaig canviar per un blau el del meu fotolog)? Tindré doncs un ecolobloc? Què us semblarien, d'altra banda, noves etiquetes? Més ajustades al continguts potser?

Salut amics i amigues!

5 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Matty ha dit...

darling, pel que jo en sé, això de que es consumeix menys pel fet que sigui un fons fosc o negre, és mentida. Mentre la pantalla està en funcionament, és necessaria una certa quantitat d'energia per a emetre els pixels corresponents. Aquests tindran un pigment o un altre o, en el cas d'altres tecnologies, es posicionaran en un mirallet o un altre per a formar el color desitjat però que sigui negre o sigui fúcsia (molt més primaveral, per cert), l'energia consumida és ben bé la mateixa.
Així que, mentre el fons no sigui de "color rodalies", ejem.... feel free que és el meu lema.

padam ha dit...

hola hola!!! por fin entré a tu blog, nos conectamos también por aquí. pásate por el mío/nuestro y ya me dirás qué.

prometo leerme más entradas que la última. por cierto, mi fondo de blog es negro, ahorra enegía y queda mucho más cool!!! :D:D

besoteeees!

ah! soy tania ;)

Ithilme ha dit...

Hum curioso eso que si tienes un blog más oscuro consumes menos.

Lo de los enlaces del blog yo creo que están bien. Además es un blog personal, tu puedes poner lo qeu te de la gana!!

Por cierto, estás nominada para participar en un sorteo de una nintendo DS. si te pasas por mi blog sabrás de que va y tal...

Nena, tenemos que quedarrr
Un besitoooo

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.