27/4/08

Bufff...



Quins oblits que tinc! Fa uns dies deia que em quedava veure només uns pocs capítols de «Roma» i he de confessar que estava impacient per seguir el desenllaç de la sèrie. I de sobte, no sé com, me n'he oblidat i per tant estic a la mateixa alçada de la sèrie que aquell dia (10 d'abril). Quines incongruències no pateix el nostre esperit: coses que un dia semblen fonamentals a l'altre ja no signifiquen res...

Ahir, que vaig quedar-me a descansar a casa, vaig aprofitar per veure dues pel·lícules de Michelangelo Antonioni: «L'avventura» i «L'eclisse»... ja us en parlaré perquè em van encantar...

Ara marxo al MNAC veure la temporal del romànic... Ciaoooo

3 comentaris:

la chica ha dit...

michoud!
mires unes coses que em sonen a xino.
què tal l'expo del mnac? la recomanes?

Unknown ha dit...

sí, és xula, als qui els hi agradi l'art romànic gaudiran... els que no marxaran sabent una mica més si li dediquen una estona

Anònim ha dit...

jo també l'he vista, val la pena. Ja era hora que en una temporal el mnac no només traiés la seva col.lecció. Hi ha peces interessants així com també el disseny de l'espai, a la clari li agradarà que és museògrafa...

patos, q feu?