19/4/08

Eli's party



Aquesta entrada la dedico a tots els que NO teniu facebook i no podeu veure les fotos de la festa d'aniversari de l'Eli que vaig baixar-hi. Però sobretot la dedico a l'ELI, ja que l'aniversari era el seu: els que no ho sabeu: el 6 d'abril!

Va ser una festa magnífica, organitzada i preparada (com quasi sempre) per la mateixa Eli. El menjar (com sempre) era boníssim: mai oblidaré la salsa de kiwi (Eli, passa'm la recepta, sisplau) ni tampoc els popets (nyami). La música va ser variada... comencem a oblidar la "Llegenda dels tres cedés". Vam ballar, fins i tot, i això és molt dir. Cal recordar però que el "hit" de la nit no va ser "Don't stop the music" o "Say it right"... millor, perquè va ser "Pajaritos". No recordàvem bé la coreografia però el youtube ens ajudarà i en la propera festa sortirà perfecta!

Bé us deixo amb unes fotos...
Anna, Raül, Meri, jo i Pedro (d'esquerra a dreta) Jo, Jorge, Meri, Carlos, Eli i David (d'esquerra a dreta) Pedro, jo, Raül (que maco eh?) i Jorge (d'esquerra a dreta) Noelia, Eli i Jorge Pilar, Eli i David Dancing men: Raül, Pedro i Jorge. Darrera Marcos, Noe i també la Sandra
Després de bufar les espelmes...

No cal que us digui després de veure les fotos que ens ho vam passar molt bé. No puc posar-les totes perquè pesen bastant i trigo molt. Els que tingueu facebook els hi podeu fer una ullada en el meu facebook (trobareu el link a l'esquerra). Ara baixaré la sèrie de fotos dels regals de l'Eli:
En la nostra capsa hi anaven: un cedé gravat per cadascun de nosaltres. El meu efectivament era« El millor CD de la història», li poso aquest nom per ser modesta. En la meva carrera de gravar música variada he fet dues grans creacions, que excel·leixen cadascuna en el seu camp: «Basura» i «Bang-bang». El que li vaig regalar a l'Eli és la tercera obra mestra. El títol és «Bonus track» perquè cadascuna de les cançons que la formen podria ser el "bonus track" d'un cd de música variada. El cd de la imatge és el de la Noè.

A més li vam regalar un calidoscopi, una bossa d'aigua amb un cor, una samarreta dissenyada i realitzada pel Jorge (l'artista del grup, o, al meu parer, un que està venent el seu art) i un collaret preciós. L'Eli va rebre més coses, com podeu veure en aquestes fotos:Per acabar, algunes fotos més. Com aquesta on podeu veure, entre els homes de Jaca, a l'Eli... que petitona, oi?
O les fotos "fashion" de calçat que va fer la Noe... Efectivament, les vermelles són les meves, les que em va regalar la Núria pel meu aniversari. M'acompanyen en la primera el Pedro i el Raül. En la segona podeu veure al "Eje del mal"(que soni un riure malèfic just després) ...La càmera malauradament va quedar-se sense bateria al principi de la nit. O sigui que només va poder recollir dos testimonis de la decadència i borratxera. Hores més tard vam anar a "Plataforma" on van banyar amb cubates les nostres jaquetes, ens van trepitjar i on el company de pis de l'Eli va fer que s'acabés la meva admiració per la B. Gómez... Snif!

M'acomiado amb els testimonis de la decadència...
... i una mica de música de Serge Gainsbourg. Au revoir!