29/4/08

Error ... fatal?




Aquesta entrada "Michoud express" li dedico a la Núria perquè em llegeix a la velocitat que escric. Aquesta resposta que segueix li adreço a ella: sí, sí que em va impactar «Les Rivières pourpres», com comentava a l'anterior entrada. Que tu et quedessis decebuda després de veure aquesta pel·lícula de Mathieu Kassovitz és perquè esperaves una altra cosa, després de «La Haine». Això no vol dir que com a thriller aquesta no funcioni. Per cert, m'ha encantat el sopar, encara que ha estat fugaç.

Volia només dir, ja en general, que, després d'empapar-me tant d'Antonioni i de voler convertir-me en Monica Vitti* és normal que avui m'equivoqués d'hora i hagi fet mitja hora tard a la feina. Si Giuliana, a «Il Deserto rosso», es pot equivocar i conduir en direcció al mar, enlloc d'anar direcció terra ferma, jo puc pensar que les 17 hores són les 16, no? Almenys el meu error/equivocació/lapsus no significava la mort de ningú.

Au revoir!

__________________________________________________
* La Núria prefereix ser Anna Karina. Així cadascuna contenta!

7 comentaris:

padam ha dit...

que rulen las pelis de antonioniiiiii!!!

mua!

Unknown ha dit...

que rulen!

la chica ha dit...

vale, que rulen!

Meli ha dit...

a bueno, que rulen!!!

Unknown ha dit...

les dues que no s'enteren (Clari i Meli) deixen igualment comentaris... sou les millors!!!!!

Anònim ha dit...

Ya que me pongo te dejo comntarios en dos de tus entradas. Gracias por dejarme ser Anna Karina, tú te la pediste primero cuando vimos Alphaville, aunque perdiste el derecho a serlo cuando te fuiste diez minutos antes de que acabara la peli, eso no se le hace a Godard.

¿Soy como tu padre, o que? Me cago en la fruta!

Para que salga una foto con el comentario hay que tener blog??

Unknown ha dit...

Sí, Núria, per la foto cal tenir bloc...

Ens fem un compartit?