14/4/08

Dedicat a...




Volia començar amb la digressió abans d'oblidar què volia dir: deixo per aneu-a-saber-quan una entrada amb el tema de l'oblit.

Ara volia sobretot agrair-li a Matty que em donés un premi blocaire. Jo al meu torn, també en vull donar 5:

1r. Efectivament a «El món de la Maruja-Multimèdia», escrit per Matty que, amb el seu permís, no és cap maruja però sí molt multimèdia. No oblido el seu gran amor per Chiki chiki (o com es digui) i el fet que està a punt de deixar-nos i marxar de viatge a Txutxiquistàn (segons jo). Matty: fes-me el favor d'escriure al teu bloc el nom del país.

2n. Al bloc de Clara D «Telling stories» per l'aparició del Senyor Papu, que tants records em porta.

3r. A Tania pel seu bloc fosc i a vegades trist «Desviando».

4t. Al bloc de Lia, malgrat que escriu molt poquet: «Yo soy la Noe», un bloc que fa un evident homenatge al títol de la peli de Bigas Luna «Yo soy la Juani».

5è. Al bloc conjunt de l'Eli i la Clara D (tens dos premis!): «Comença la funció». Què petits i bufons i joves (buf) érem quan anàvem a la facu... i dinàvem a Les Quinze Nits....

Els que no us he donat premi és que: o bé no teniu bloc, o bé jo no sé que teniu bloc, o bé ja fa un mileni que no escriviu al vostre bloc.

M'he deixat l'Ana M. i el seu bloc «La Cosa Nostra» però és que ella em va nominar per no-sé-què d'una consola de videojocs i jo no vaig fer res més..... Sorry Ana!!!! Don't kill me!!!!

9 comentaris:

la chica ha dit...

oh, quin honor, tenir DOS premis!

he fet un cop d'ull als altres blocs premiats: molt guais!

gràcies, michoud!

això és una cadena? és a dir, he de donar 5 premis, jo també?

padam ha dit...

oooh!!!! que ilusión me hace que me den premios!! :D:D
además por mi blog querido en el que a veces no sé que poner y cuelgo los dibujos más oscuros y tristes que pueda hacer. pero el blog en sí no es tan oscuro, no? :$

un besote guapa, y millones de gracias!!! me ha hecho mucha ilusión!!



blog fosc y a vegades trist?!?!?!

Unknown ha dit...

Per Clara: et mereixies els dos premis. I sí és tipus cadena, estaria bé que premiessis algú més

Per Tania: no volia molestar-te però en una primera ullada el teu bloc sembla una mica pessimista i quasi gòtic: caps de mort, zombies, piranyes i taurons. Pot ser una primera impressió errònia. Em perdonaras?

Ithilme ha dit...

Nuria no pasa nada que no participaras en lo del concurso de la videoconsola.Mi deber era nominar a alguien, y si ese alguien quería participar pues mejor, pero si no, no pasaba nada. Así q nada de sorry's q no es para tanto jejeje. Yo tampoco soy de los videojuegos en verdad, nunca tuve una, pero si hay oportunidad que te regalen una por que no? jeje

Y que me nomines honorificamente es un honor. XDDD Pero es injusto, pq mi blog es muy soso,no digo nada interesante y además lo tengo medio abandonado.

Pues nada, a ver si un día de estos nos vemos ehh

Un bechito guapa!

Ithilme ha dit...

Por cierto, en la encuesta sobre el estilo del blog, puse que me daba igual, en el sentido que los dos estaban bien. A día de hoy, cambio de opinión y me gusta más este nuevo aspecto con fondo negro que el anterior...Creo que es cosa de acostumbrarse....

Besitus

Matty ha dit...

ohhhh!!! gràcies!!!! llàstima que no sàpigues apreciar la bellesa i harmonia que emana del txiqui-txiqui... però no perdo l'esperança...tot arribarà. ;-)

Anònim ha dit...

Yo soy la noe i també et donc les gràcies pel premi, malgrat sigui una mica perro i no escrigui mai!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.