23/12/07

Vestit



Ja tinc vestit de cap d'any.... la feina va ser dura. Després de mesos de pensar-hi. Després de mirar revistes de moda moltes. Tenia més o menys al cap una primera idea: un vestit blanc i negre. Havia vist la portada del disc de Norah Jones i també un curtíssim de la colecció d'estiu de Chanel que ha estat repetidament copiat per butxaques més lleugeres:












Davant la impossibilitat de trobar res així... Vaig començar a marejar-me passejant per les botigues i veient que tot era massa semblant. Aquest any hi ha molta paillette (i jo ja tinc un vestit negre amb paillettes que em vaig comprar a primavera) i molta joia al coll. La primera opció va ser un vestit que copia l'esquena del vestit de Givenchy que porta Audrey a l'obertura de «Breakfast at Tiffany's» de la col·lecció de Monica i Penelope per Mango:

Igualment la cosa no va anar bé. El vestit en qüestió no és llarg com el que llueix Holly Golightly sinó que és curt i més aviat amb forma de globus. En resum, a mi no m'afavoria gaire. O sigui que va caldre deixar-ho correr i continuar buscant.

El problema principal ho mirés com ho mirés era pressupostari. No volia superar un cert límit. I també calia comprar un vestit que no s'assemblés gaire a res que tenia ja. Per últim, la tercera norma era no comprar un vestit que pogués repetir-se en el lloc on anés.

Buf, la dificultat era extrema amb aquestes limitacions. I ahir (el dia de la caça) vaig anar amb una idea al cap. Un vestit vermell semblant a aquest de Tommy Hilfiger (semblant, no em compraria mai res de Tommy però algun que pogués recordar-hi no em repugna)


Malauradament, i malgrat la pluja, ahir Barcelona estava a vessar de gent. Vaig cercar un vestit vermell de manera infructuosa. Vam anar a Sfera, Bershka, Stradivarius, etc etc. El vermell no és el color de l'any. O més ben dit, no hi ha color en els vestits de nit d'aquest any. Tot és negre o daurat amb paillettes. Els models de lluentons però superen sempre el pressupost. O sigui que no res.

Vaig estar a punt a punt de comprar-me el que vaig definir com una bossa d'escombraries a Stradivarius. Consisteix en un paraula d'honor amb faldilla de forma de globus que hagués fet les delícies de Cindy Lauper. Sort que la cua davant l'emprovador era immensa i ho vaig deixar córrer.

Perquè a l'H&M vaig trobar (sí) dins de pressupost (sí) un preciós vestit blau com de princesa... El color brillant, com de safir, em fa pensar en una tendència pels colors joia que s'ha vist a passarel·les d'aquest any. Em fa pensar en la col·lecció de Galliano per Christian Dior. Em sento victoriosa...








1 comentari:

Ithilme ha dit...

jolin, estas puesta en tema moda...xD

Pues a ver si pones una foto para ver ese pedazo vestido azul!!