4/12/07

ESTIC NOMINADA







1. Anomenar la persona que t'ha nominat, posar un link a la seva pàgina i aquestes regles en el teu bloc.

2. Compartir cinc coses sobre tu mateix, rareses o coses a l'atzar.

3. Nominar cinc persones, posant el seu nom i el link al seu bloc al final del post.

4. Fer saber a aquestes persones que estan nominades deixant un comentari al seu bloc.


Passo a les solucions. La persona que m'ha nominat és la Clara D. Si pitgeu sobre el seu nom us dirigireu directament al seu bloc.

Les cinc coses sobre mi mateixa, de fet seran les primeres que em passin pel cap, ni ordenades, ni importants, ni res... Per tant a l'atzar...

- la pel·li de Woody Allen que més em va agradar «La rosa púrpura del Caire» (ahir vaig anar a veure «Cassandra's Dream» o com no saber quin final fer-li a una peli i inventar-se'l sobre la marxa)
- m'agrada estudiar.
- estic aprenent danses de Bollywood.
- sóc indiscreta a vegades, el que comunment anomenem bocamolla.
- encara em sento adolescent, almenys molt sovint.

Els meus nominats:

- l'Ana M.
- la Noelia
- la Rocio
- la Diana
- el Jose


Ara aviso... Huas huas huas! Aquí sona i resona el meu riure malèfic!!!

2 comentaris:

Ithilme ha dit...

Hola guapa! ya haré esta cadena cuando tenga más tiempo. Lo dejo pendiente para más adelante, sorry.

besitos

Rocio ha dit...

ueee
ho vaig veure ahir desde la feina, però no vaig poder escriure't ni posar-te una entradeta al blog... ara ho farè...