4/12/08

Tot el que em perdré


Hi ha una sensació que és molt comú (suposo) quan marxes d'un lloc. Està vinculada a tot el que et perds. De fet, aquesta pèrdua és el que sempre penso que és una putada de morir-se. La sensació, perquè m'entengueu, és com marxar d'una festa abans que acabi i que després tothom t'expliqui totes les coses genials que van passar i que no vas viure/veure. Com deia: el mateix que penso a vegades de la mort. La mort em desespera perquè sento que tot aquest espectacle (de la vida) continuarà i jo ja no hi seré per enterar-me; mentre, tots els altres gaudint-ne.



Més enllà de patiments existencials, jo, a part del meu síndrome de PLQMQEECMCD, començo a tenir la sensació de pèrdua en la meva feina. Avui és el meu últim dijous treballant al CCCB. I això està significant molt: per exemple, ja mai més dinaré al menjador de personal després d'haver-me encarregat de cobrir els descansos dels monitors, com faig tots els dijous. I mirant els calendaris d'activitats de la propera setmana m'adono de què ja no hi seré dijous i demés, i he vist coses que ocorriran sense que jo hi sigui. I en línies generals, ja no posaré mai més les visites de les properes setmanes. Ni ho supervisaré. Ni tantes altres coses.



I fins i tot, això ja va a més llarg terme: s'ha acabat coordinar el Sònar (recordeu què bé m'ho passava), ni durant Drap'art, ni durant Kosmopolis, i tants etc. El cert és (ja ho havíeu notat) que em sento una mica trista i melangiosa. En aquesta feina hi ha moltes coses negatives i em sento alleujada de perdre-les de vista. Però també hi ha hagut grans moments, moments excel·lents i grandiosos. Podré fer algun Greatest Hits de la meva etapa al CCCB, com Charlie a «Lost»?




6 comentaris:

Anònim ha dit...

para poder empezar hay que....terminar y luego volver a empezar otra vez y asi hasta completar una vida basada en comienzos y finales.
un abrazo guapa

el de los 30..

la chica ha dit...

en quatre dies veuràs com necessitaves sortir d'aquí! i et trobaràs al fernando pel carrer, i el sentiràs lluuuuuuuuuuuny de tu i te n'alegraràs, i molt.

i sabràs coses q segueixen passant, algunes bones, sí, però aviat veuràs q "els teus" també pleguen i el q t'arribarà a partir d'aleshores seran (més) notícies d'explotació, d'injústicies, de mangoneos, de preferències, de ninguneos... i et sentiràs feliç d'haver marxat.

tens alguna altra feina?

jorge ha dit...

jo abogo perquè, en cas que facis un top ten del cccb, en fem un també de la miró...quedem un dia i fem les propostes i votacions? algun mironià per aquì que s´punti?

Unknown ha dit...

merci pedro pels ànims...

clara, sí que tinc feina, en una galeria. ja t'explicaré

jorge: hem de fer una megaquedada mironiana

la chica ha dit...

felicitats, nurit!

al top ten mironià podeu posar la llista que vau fer a l'expo de "chinchilla"...

(i l'arturo, of course)

Anònim ha dit...

mironiana al habla!
cuando queráis y donde queráis lista, quedada y lengua viperina al acecho!
la noe