17/7/08

Gryffindor


La pregunta d'ahir a la nit va ser: si anessis a Hogwarts a quina de les cases pertanyeries? Com sabeu, en l'univers de l'heptalogia del mag Harry Potter tal com el descriu la seva autora J. K. Rowling, hi ha quatre cases. Cada bruixot i cada bruixa d'onze anys que arriba a l'escola de Màgia i Bruixeria, ha de ser assignat a una d'elles. Resulta un sistema de repartició bastant elitista i alarmantment intolerant. Els alumnes de cada casa tenen unes determinades característiques:

- a Gryffindor van els valents, honorables i coratjosos.
- a Hufflepuff van els lleials, tolerants i treballadors.
- a Ravenclaw van els més intel·ligents.
- a Slytherin van els bruixots i bruixes de sang pura (o sigui que pertanyen a una família que no té membres que no pertanyin al món de la màgia).

Davant de la pregunta de a quina de les cases voldria jo pertànyer en el cas hipotètic que m'haguessin enviat a Hogwarts als onze anys, és clar, jo vaig resprondre que a Gryffindor. Us demanareu si sóc valenta. No crec que especialment. Però avui m'han dit: "ser valiente no es no tener miedo, sino enfrentarse a él". O sigui que d'aquí unes hores, a l'avió, espero ser capaç d'oblidar la meva por i merèixer l'apel·latiu de valenta.

Ens veiem a la tornada! Ciao!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, que eres de Gryffindor, no solo te enfrentas al avion, sino que anoche tambien a las alturas. Y ciertamente tienes un aire a Hermione!

Yo, creo que tmb seria de Gryffindor, pero claro, TODOS se apuntan a ser los "guays", quien va a decir que es un Nazi, un pringao o un empollon??

P.D. Al final tendrias que haber puesto "Muggle" y no alguien no magico. (Si, soy un toca huevos)

la chica ha dit...

bé, enfrontar-te a l'avió, es mereix un gallifante per anar a gryffindor.

a mi també m'agradaria gryffindor! però no sé si m'hi voldrien, no tinc aquestes qualitats massa accentuades...

jo conec a un clon de harry potter que, a més, em recorda molt a tu perquè seríeu amics de l'ànima, n'estic convençuda! em va explicar que un dia estava en un restaurant i una nena es va posar a plorar perquè creia que era el harry potter de veritat i tenia por, pobreta (l'expulsarien de gryffindor).

Unknown ha dit...

sí, qui és? pobra nena...