27/7/08

Appena ritornata


De fet, vaig tornar ahir a la nit. A les 21.30 aterràvem al magnífic aeroport de Girona i, gràcies a una espera de les maletes de més de mitja hora, l'autobús ens deixava a l'Estació del Nord de Barcelona cap allà a les 23.15. O sigui que fins quasi a la 1.00 no estava a casa meva. Però vaja, després de l'odissea d'ahir, sí, ja he tornat.

D'aquesta introducció no cal deduir que en tingués gaires ganes, de tornar. Han estat deu dies genials, plens d'anècdotes divertides, amb algun moment difícil, i, per sobre de tot, moltes descobertes.

Com que encara no he baixat les fotos a l'ordinador, no començaré tot seguit el meu relat del viatge (això potser decep algú). Encara no estic preparada per contar. Avui només he dedicat el dia a desfer la maleta i a «Lost» a parts iguals. I d'aquí uns minuts marxaré per veure algú que m'ha enyorat molt (merci).

Us deixo amb una mica de música


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Oye al final no me has dicho si has cumplido el sueño de ver a los guerreros!

Willcomen, wapa!!

Unknown ha dit...

Luego te explico...

N