3/7/08

Bollywood, c'est fini!


Però només s'ha acabat per uns mesos. Divendres passat vam fer l'última classe del trimestre i ara fins octubre no res. Al final no m'he apuntat al curset que feien a la casa Golferichs, perquè m'ha pogut la mandra. Deixeu-me un mes sense obligacions, sense llevar-me aviat, sense quasi horaris...

Volia de fet tenir una excusa per posar fotos de l'espectacle que vam fer a casa Sagnier, i com que no estic gaire inspirada (degut a un problema matinal), les posaré ... et voilà, comme ça, c'est tout!

Vam fer una coreografia extremadament bonica, molt folklòrica. El cert és que la coreografia com estava en la ment de la nostra professora era magníficament pícara i divertida. Portada a la pràctica devia ser almenys penosa. Jo tenia greus problemes amb la faldilla que no deixava de trepitjar-me. I subjectar el vel perquè no caigués era una dificultat afegida. A més, vam oblidar algun pas, la cançó la van posar començada, vam perdre el ritme, etc. El millor però és que ningú no se'n va adonar. Unes iaies que van assistir-hi (per cert, vam ser les úniques en aconseguir un ple, totes les cadires estaven ocupades, i, com s'aprecia en alguna foto, els nens i nenes estaven per terra) ens van adorar, i em van preguntar, en acabat la demostració: «Nena, això que heu fet què és?». Jo amb la meva habitual paciència amb la gent gran els hi dic: «És dansa de Bollywood». I una li diu a les altres: «Ja us ho deia jo».






Potser no és fàcil d'intuir, però era una coreografia molt animada i moguda. El dia següent, ja a classe, a Cotxeres Borrell, vam començar a preparar una altra coreografia basada en una dansa gitana de Rajhastan Kalbelia, i que és preciosa. Si fem la presentació més endavant us informaré, no ho dubteu.

_______________________________________________________________
Aquí podeu veure fragments de Bollywood. La tercera és la música de la coreografia de les fotos. Dic música perquè nosaltres no fem per res el mateix que aquí.


6 comentaris:

Ithilme ha dit...

Nena, que bien te lo pasas eh!jejejejeje A estas cosas me tienes q decir que asista! hum

Por cierto, lo de los cursos del centro civico, lástima que ya acabó las fechas de inscripción, si no me hubiera apuntado quizás al de dibujo y pintura, o al de inglés para viajeros, que de eso me hace falta a mi XDDDD No se nada de inglesssssss xDDDD

Un petó, y di algoooo pa quedarrr peaso perri!!!

Unknown ha dit...

ana te he enviado un sms pero sospecho que no a ti...

te he enviado un email también

ya me diras

Anònim ha dit...

Me jode mucho no haber podido ir a verte esta vez, y que nadie (lease Silvia Arranz) lo grabase en vídeo... puto mp7!! Preparate una coreo para hacerla en la fiesta de Navidad! Porfa!

Bueno, pues me voy a currar, porque como alguien por quien siento envidia pura esta de vacances y hay que cubrir su turno... Quiero irme a dormir!!

Unknown ha dit...

torno a tenir connexió

no et preocupis que la resta de l'any podras dormir... ja em llevo jo aviat

la chica ha dit...

ei, molt guai!

Unknown ha dit...

gràcies clarit... suposo que et refereixes a l'espectacle... i no a què em llevi aviat jo la resta de l'any no?