30/6/08

Pêle-Mêle


Estic oficialment de vacances i, per fi, torno a formar part de l'entorn cibernètic: un cap de setmana sense tenir internet és massa, sobretot sinó treballes i gran part dels teus amics i amigues sí que ho fan, o estan d'excursió per la muntanya.

La ressaca de futbol està deixant pas a l'estiu, jo tinc massa calor, les meves neurones no funcionen gaire bé i estic a l'expectativa de veure «Sex & the City». Vaja, que marxo en uns minutets a veure a Carrie, Charlotte, Samantha i Miranda. Sé que hi haurà roba bonica (mireu l'operació de clonació que els d'Asos han fet de la roba de la peli), sé que sortirà Big (que poc m'agrada aquest senyor), i sé que no evitarem un Happy End. La resta us l'explico més tard.



En aquest instant només em queden dos temes més per tractar. Tot això és poc satisfactori i molt incoherent, ja ho sé, però portava tants dies sense poder escriure que em torno impacient i ho vull posar tot, sense tenir temps. El principal, estic esdevenint una adicta a «LOST» (ara he sentit crits d'horror i desesperació). Sobretot per la presència del guapíssim Sawyer. Però vaja que també per la trama, el suspens, les ganes de saber més, etc. Ara cada cop que pugi en un avió tindré dos pors: que hi hagi un accident i morir o bé que hi hagi un accident i acabem en una illa misteriosa del Pacífic. Això li donarà varietat a la meva por a volar que estava esdevenint massa previsible.

L'altre tema (i acabo ja que m'esteu odiant): hauria de fer algun anàlisi del sondeig que us faig proposar. Recordeu? "Temes més interessants del meu bloc". Dic hauria perquè a hores d'ara no em veig capaç d'extreure cap conclusió. L'estudi de públic només posa de manifest que la gran majoria dels que heu votat ho heu fet sota la meva coacció i heu hagut de respondre que els temes més interessants són tots!!!!!

Gràcies pel suport igualment!

_______________________________________________________
Nota: a la pàgina web de «Lost» hi ha la possibilitat de què et generin el sobrenom que et posaria Sawyer en el cas que us trobéssiu. Tenint en compte que m'encantaria que Sawyer tingués un nom afectuós per mi hi he participat. El resultat que m'ha sortit és Whitesnake... Continuaré provant perquè aquest no em sembla gaire afavoridor.

5 comentaris:

la chica ha dit...

estàs de vacances?!?! ara mateix et tinc enveja.

avui fan la vida de los otros a montjuïc. gratis i en versió original.

és una aportació al teu comentari cinematogràfic (respecto el tema!).

Matty ha dit...

Jo també vull veure sex & the city!!! Ja em diràs si t'ha agradat. Per cert, tampoc m'agrada gens en Big...

Unknown ha dit...

sí, i'm on holiday now!!!!

això de la vida de los otros em recorda vagament a lost. tot em remet a lost

matty: faré una entrada especial per sex and the city. a què esperes per anar-hi? dues hores i mitja i no paren de passar coses... no és la gran peli... però vaja surt Smith i aquest sí que m'agrada... quin és el teu preferit?

Anònim ha dit...

Núria!! Te has enganchado a Lost!! Por fin!!! Qué feliz soy... Y que horror haberte chafado una de las mayores sorpresas... Pero es que eres la hostia; medio año rayandote para que la veas, y lo haces cuando se me escapa lo de Locke... Ya te vale, bonita!

Nuestro blog conjuto tendrá una sección de Lost, verdad?

Vas a flipar, la serie mejora y engancha a medida que avanza.

Waaaaaaaaaaaalt!

Unknown ha dit...

Núria! A mi em fa més ilu que tu hagis tornat a comentar al meu bloc... he començat ja la segona part de la primera temporada... pobre boone, que em començava a caure bé ...

Snif! Odio a Locke! No et preocupis que ahir mirant la Lostpedia vaig veure quins personatges estan vius, quins fora de l'illa, quins morts, quins no sé sap, etc. Putos spoilers!