7/6/08

Dolços records




Una cita de «Les Trois Mousquetaires» d'Alexandre Dumas pare, llibre d'aventures fascinant i poètic que, sabeu, adoro:

«Vous êtes jeune, vous, et vos souvenirs amers ont le temps de se changer en doux souvenirs!».

Traduït:

«Sou jove, vos, i els vostres records amargs tenen temps de canviar-se en dolços records».

Desitjo de tot cor que només guardem la part bona de les nostres experiències: l'amistat, el coratge, els somriures, les alegries, les mirades de comprensió, l'entesa, les abraçades, les converses fútils, els silencis compartits, i tot els que ens ha unit en un moment difícil.



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Guardar o recordar los malos momentos siempre es un acto inutil y decadente. La vida ya se encarga de darnos palos, hemos de buscar y recordar la felicidad siempre.

Hay algo mejor que un buen rato con los amigos?

ME encanta esa cancion Nuria, sobre todo el final, para mi es sinonimo de felicidad y/o alegria.

Anònim ha dit...

Por cierto, hoy te has despedido diciendome que me pase x tu blog, pues: Quiero decirte estimado "animalito de 4 patas y gordito" que me encanta tu blog y entro todas las noxes, pero, ultimamente como sabes, he estado algo enfrascado y preocupado.

Unknown ha dit...

merci!

escolteu la cançó