10/5/07

Estiu




Una de les meves línies argumentals al bloc és la climatologia. Però el cert és que avui ha estat un dia estrany: de sobte és estiu. I tot plegat m'ha descol·locat. El fet que hagi arribat a casa meva a les quatre del matí i que m'hagi llevat a les deu passades no té poc a veure. A més no havia d'anar a la feina aquest matí i després he fet campana. Quan he sortit a les cinc de casa: no m'ho podia creure! Trenta greus centígrads! I en arribar al CCCB em trobo l'OFFF que anomenaria més aviat: presònar... Ja és estiu. I és que per a mi, a diferència de tanta gent, la marca de l'inici de l'estiu no és ni el final de classes ni el Sant Joan ni els exàmens ni res de tot això. És simplement el Sònar, festival de música avançada etc.! A tots els que us agrada: felicitats! Ja queda poc.... als que el patim... Ô merde! Pitié!