19/1/08

Idees



Vaig pensar que posant el meu bloc en un web anomenat Shout your site aconseguiria més visites. Però no, és inútil. Tinc els meus fidels amics i amigues que són els únics i úniques que em llegeixen. Mai seré una autora de masses. Així i tot us agraeixo l'atenció prestada i renego finalment de les masses. No tindré deu mil visitants diaris com altres bloquistes o blocaires però els que em llegiran ho faran de veritat.

Si algú pensa que he d'abandonar el bloc o l'escriptura o alguna cosa que parli ara o calli per sempre. O millor: que deixi de llegir-me o visitar el bloc.

Ciao....


_________________________________________________________

PS. Pensar que la Carla Bruni canta aquesta cançó (Tout le monde) en el seu primer disc i que ara està amb Sarkozy... Com està el món!

1 comentari:

Ithilme ha dit...

Pero qué importancia tienen las visitas masificadas? Lo importante es que alguien lo lea...aunque lo de comentar no siempre lo haga.

Podrias plantearte tambien visitar otros blogs y opinar en otros...( es una manera de decirte que nunca pisas el mío y nunca dices nada jodía XD).Dejarás tu huella, tu nick por ahi y al igual alguien le interesa entrar en tu blog....y así va la cosa, a base de publicidad indirecta jajaja

besosss