15/10/09

Quina ràbia fa (2)


No m'atreviré aquest cop a fer jo mateixa una llista tan extensa com la que un cop vam emprendre en aquell temps dolços que érem monitors de la FJM (que vam titular molt apropiadament QUE RABIA DA) dedicada, precisament, a enregistrar detalladament tot el que ens molestava en el nostre dia a dia de feina...

Era una gran llista, que no transmetia ni rancor ni ràbia real. Tot bon humor. I sobretot, va ser una tasca titànica orquestrada a diverses mans. No gossaré doncs emprendre unafeina tan dificultosa... Em limitaré només a desfogar-me.

Avui, amb una mica més de resentiment, vull dir que sí, que quina ràbia fa, que alguna gent et robi les idees, o, pitjor, ni tan sols les idees, sinó les paraules, les referències, i les facin servir com a pròpies, que agafin alguna cosa que els hi fas descobrir tu i es converteixen en vils impostors.

Busqueu-vos la vida imbècils! (missatge destinat només als petardos en qüestió).

4 comentaris:

jorge ha dit...

I QUÈ ÉS?...e pica la curiositat, què pot haver-te emprenyat tant...

Quarentined girl ha dit...

Sí, jo també ho vull saber!He pensat per si jo havia copiat quelcom idea...Si ho he fet és inconscient...Per cert, m'ha agradat recordar els temps de monitors...

Unknown ha dit...

responc un altre cop: és la tonteria més toooonta de l'univers. no m'importa tant el QUÈ com el COM

Anònim ha dit...

Vaja, jo esperava un gran chisme...