16/10/09

New Look


New Look va ser el nom que una redactora del Harper's Bazaar va donar a la silueta creada per Christian Dior el 1947 quan va treure la seva primera col·lecció pròpia. Parlaríem de línia corol·la, perquè aquesta col·lecció es va caracteritzar per la frondositat de les faldilles, enfront de la linealitat més sòbria pròpia de principi de dècada.

Però, el cert és que he titulat aquesta entrada New Look per veure si algú s'havia adonat de què he canviat la coloració del meu bloc. Ara és molt més... galerista, que diria en Jose. Molt més, discreta, que diria jo. Potser aquest canvi vol commemorar l'obertura de la nova botiga COS a Passeig de Gràcia. O potser no. En tot cas, ahir a la nit ho vaig veure clar: calia eliminar els colors taronges i rosats i limitar la paleta al màxim.

Parlant de COS (sabeu que sempre busco excuses i dono mil voltes abans d'arribar al tema, cadascú té les seves febleses, aquest cop però la introducció d'aquest tema és purament casual, ho juro), m'ha agradat però ho he trobat un peu cher. Podria dir que hi ha cosetes, que em permetria algun detall: un vestit verd, una brusa fúcsia, algun bàsic... El que sens dubte m'ha encantat és l'alta densitat de dependents per metre quadrat i sobretot la seva suequetat (sic), cosa de ser filial de Hennes & Mauritz, suposo. Veureu que el dependent suec es caracteritza per la suma d'eficiència i amabilitat, i per la dificultat de la comunicació amb ell també...

Ara paro ja de fer publicitat que no em pagaran ni amb un trist foulard i deixo que opineu (si voleu) del new look del bloc.

4 comentaris:

Quarentined girl ha dit...

Sí, m'he he adonat del canvi.
Sí, m'agrada.
Sí, vull saber qui t'hat robat les idees.

Unknown ha dit...

parlar d'idees no era apropiat. era més aviat que li vaig explicar una cosa a una persona i aquesta la va explicar com si fos cosa seva... no és greu... però fa ràbia

Quarentined girl ha dit...

Doncs sí,la veritat.
Per cert, he hagut d'anular el meu blog perque ja no funcionava. Ja us avisaré quan en tingui un de nou però si el pots eliminar de favorits perque ja no surt res.
Petó domenical.

Unknown ha dit...

CANCELLATO!Esperem frisosos el nou bloc