12/10/09

I ja no tinc l'hàbit


Com escriure una entrada al meu bloc, si ja no en tinc l'hàbit? Aquesta és una bona pregunta, que em serveix per començar una entrada al meu bloc. Veieu com m'agraden les paradoxes? I sobretot començar amb paradoxes? Perquè em demano com començar si ja estic començant?

Però és bo començar així, almenys és una manera de començar.

Així doncs, em trobo davant d'algunes evidències:
1/ fa molt de temps que no sóc blocaire
2/ he perdut l'hàbit que em permetia escriure entrades al bloc amb facilitat.

Aquesta serà un tasca difícil. Per això permeteu que sigui breu. Només volia constatar què necessito jo per escriure en el bloc:
1/ un ordinador amb connexió
2/ temps i intimitat
3/ una bona idea que no se m'escapi del cap.
4/ minuts de silenci per desenvolupar-la abans de posar-me en el teclat. És millor encara si puc desenvolupar primer, a partir d'una idea brillant, un mini discurs. I tornar-hi un i altre cop abans d'escriure definitivament.
5/ posar-me mans per feina.

No creieu que aquest ha estat el procès creatiu de la present entrada. Només s'han complert els punts 1, 2 i 5. La bona idea no sé i el 4 pas du tout. He escrit aquesta entrada amb el que m'ha passat pel cap, sense rumiar ni desenvolupar.

Vosaltres podreu ara passar a criticar. Us deixo, que me'n vaig a veure Agora.

5 comentaris:

Quarentined girl ha dit...

T'entenc perfectament. Malgrat les meves entrades sempre han estat esporàdiques com més temps passa més costa tornar. Diuen molts escriptors que s'ha de seguir una rutina. Nosaltres podem! I gràcies pel comentari!

jorge ha dit...

bones! feia temps que no sabiem de tu! ale... des d'aqui, molts ànims a tu i a a quarentinet girl/sofisticated lady, que fa ilu saber de vosaltres, continueu escrivint!

Unknown ha dit...

MERCI pels comentaris!!
Fa ilu escriure i tenir comentaris tot seguit!!!!!!!!!!
Quarentined girl?? Que passa? Are you sick??
Per què no fem una quedada aviat???

Quarentined girl ha dit...

Michoud crec que sí, em de fer una quedada i t'explico el de quarentined girl.
Gigi, gràcies per les teves paraules!
Ànims per tots que som genials!

Unknown ha dit...

QUEDADA - QUEDADA - QUEDADA!!!!!