10/9/07

Qüestionari Proust



He tingut una idea. Traduir al català el qüestionari Proust tal com l'he trobat en el wikipedia francès. No he posat respostes. Això us correspon a cadascú de vosaltres. Jo ja l'he respost algun cop. Em sorprèn que cada cop trobo coses diferents entre les meves respostes. Recomano un "copy & paste"...




Qüestionari de Proust




El principal tret del meu caràcter
La qualitat que desitjo en un home
La qualitat que desitjo en una dona
El que aprecio més en els amics
El meu principal defecte
La meva ocupació preferida
El meu somni de felicitat
Quin seria el meu més gran mal
El que voldria ésser
El país on voldria viure
El color que prefereixo
La flor que estimo
L’ocell que prefereixo
Els meus autors preferits en prosa
Els meus poetes preferits
Els meus herois en la ficció
Les meves heroïnes favorites a la ficció
Els meus compositors preferits
Els meus pintors favorits
Els meus herois en la vida real
El que detesto per sobre de tot
El do de la natura que voldria tenir
Com voldria morir
Estat present del meu esperit
Faltes que m’inspiren molta indulgència
La meva divisa