22/9/07

Reflexió



Avui, dia plujós, oratjós, i gris, m'estava fent algunes preguntes. Intentaré però explicar pas a pas la meva reflexió. He començat per fer una ullada al bloc de Garance Doré del que parlava l'altre dia. Garance m'ha portat al bloc de Deedee (http://deedeeparis.com/blog/index.php), descrit com «la vie trépidante et truculente d'une parisienne à Paris» o sigui «la vida trepidant i truculenta d'una parisenca a París». Un cop aquí he començat a veure com un munt de persones intercanvien missatges, opinions, comentaris etc. a internet. I el motiu que ho fa possible és, en tot cas, que comparteixen un idioma, el francès, en aquest cas.


Hauria jo de deixar d'escriure en català? Quin sentit té utilitzar-ho? Fins on pot arribar?

1 comentari:

Ithilme ha dit...

Escriu en al llengua qeu tu vulguis! Està clar que el castellà arribarà a més persones que el català.

Però hi ha una eina que pots utilitzar,que es el traductor de webs. El que passa es que no sé com funciona. Jo he vist a un blog en català el traductor web a castellà: http://lacuinadecasa.blogspot.com/

per s'interessa.

Un petonet