6/3/08

CES BOTTES SONT FAITES POUR MARCHER




Podrem dir que en menys d'un any hem vist la Carla Bruni convertir-se en primera dama de França. Mentre jo canturrejo «Ces Bottes sont faites pour marcher», la versió francesa de «These boots are made for walkin'», que cantava l'Eileen en els seixanta. Per què la canturrejo? Doncs perquè m'he comprat unes botes que podeu veure en la imatge i, com podreu apreciar, són super boniques*.


Per què - pensareu - he relacionat el fet que jo canti la cançó de les botes amb la Carla Bruni? El motiu és molt senzill. A finals de la dècada dels 60', Nancy Sinatra cantava aquesta cançó («These boots are made for walkin'») amb la que va arribar al número 1 als Estats Units i al Regne Unit. El mateix any, la mateixa Nancy Sinatra treia una versió de «Bang Bang (My Baby shot me down» que havia estat originalment escrita per Sonny Bono i cantada per la seva dona Cher. Es faria famosa el 2003 quan Quentin Tarantino l'escollís per la banda sonora original de la seva «Kill Bill Volume 1». I en el 2008 la Carla Bruni n'ha fet una altra versió per la publicitat del Lancia Musa. D'aquí la meva unió mental entre botes i Carla Bruni...

Esperant que hagueu gaudit de la meva ment... i les connexions que fa... m'acomiado!


_____________________________________________________

*De fet la foto no dóna per res una imatge al 100% real ni del color ... ni de res.