20/3/08

Ara mateix




Ara mateix estic fent una llista de cançons per fer un CD variat i divertit... busco fer una combinació terrible, una mena de còctel Molotov, que no titularé "CD Basura 2" perquè contindrà obres mestres del pop i no pura merda com l'original "Basura". Aquest CD el faig perquè demà ens esperen unes horetes de viatge al nord, pel que (sembla) seran uns dies de fred i pluja. És lamentable i més tenint en compte que l'any passat, recorrent també el Midi francès, vam tenir un temps increïble: sol, calor, cels blaus,... Mai no oblidaré que vam haver de comprar-nos samarretes de tirants a Albi perquè ens estàvem morint de calor (mentre a Barcelona plovia...). Bé, no ens desanimem i no fem comparacions que poden resultar odioses.

Escrivia sobretot amb dos motius:
1) agrair a tots els lectors i totes les lectores l'atenció al meu bloc però demanar també per la seva part una col·laboració en la secció comentaris. Avui diverses persones (Clara, Sílvia C., Noe) m'han assegurat que per saber de la meva vida segueixen el meu bloc... però tanmateix jo no ho sé sinó hi ha una resposta.
2) també volia agrair-li a la Núria C que avui m'hagi regalat el visionat del darrer capítol d'Anatomia de Grey... T'ho mereixes tot reina! Tingues en compte que els temes de la fe i la compassió hi apareixen... dos temes dels que hem parlat bastant entre ahir i avui.

Última petició before leaving: per què no continueu entre tots les respostes a l'acció del pollastre? Què dirien Mercedes Milà, Aznar, Zapatero, Carrie Bradshaw, el doctor Vilches, o Ranma, per exemple?

______________________________________________________
PS. Els que esteu llegint en Internet explorer sapigueu que us hauríeu de passar ja a Mozilla Firefox.