28/10/07

Número 100



Aquesta és la meva entrada número 100. Volia celebrar-ho d'alguna manera i havia pensat de fer una mena de "clau de lectura" o un "reader's diggest" pel meu bloc. La dificultat de l'empresa em tira enrere. Intentaré no ser gaire ambiciosa i optar per una proposta que, tot i senzilla, serà segurament útil.




Volia accentuar el fet que, en el meu bloc, en cada entrada, podem trobar una imatge. He de reconèixer que no va ser així a l'inici. No tenia gaires idees preconcebudes sobre un bloc quan el vaig començar. El bloc ha anat construint-se i construint les seves pròpies regles sobre la marxa. Una regla que ha sorgit és que cada entrada, com comentava, va acompanyada d'una imatge. Sovint aquesta imatge està vinculada al relat de manera patent. Altres en canvi el motiu de l'elecció pot quedar ocult, pot ser difícil de desentranyar, però (ho prometo) sempre existeix...




Desitjant 100 entrades més al bloc m'acomiado. Fins la propera!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

Ithilme ha dit...

ya 100? jolin!jejej Mi blog lo tengo casi abandonado....porque no hay mucho que decir.Y paso de llenar entradas con demasiadas xorradas

Pues anda, a escribir hasta que dure!

Unknown ha dit...

Síííí!
Per 100 entrades més preciosa!
Jo i el pere et llegim sempre, sempres.
Una abraçada amb el desig de veure'ns aviat!