18/1/10

29



Els que llegiu el meu bloc des de fa temps i els que sabeu que el dia 13 era el meu aniversari segurament us demanareu : on estàn les meves habituals queixes al voltant de fer un any més? Per què no escric una entrada d'aniversari? Què em passa, està perdent interès aquesta temàtica?

Una mica sí. Ho he de confessar: aquesta vegada el meu aniversari m'ha agafat a desgana, i també com d'improvís. Finalment ho he celebrat, tot i que no ho pretenia. Finalment he tingut (m'autocito) "festejos". Finalment sí que m'he queixat de fer un any més, m'espantat d'acostar-me tan perillosament als trenta (número que, almenys a priori, no m'acaba d'agradar, el cert és que només m'aterroritza) i m'he enfonsat en les zero ganes de l'any més... Aix, amics, almenys vaig passar pel Limbo i hi vaig estar molt bé.... Us el recomano!!!