27/3/07

Die Windsbraut - Oskar Kokoschka



Quants de vosaltres us sentiu estafats pel canvi d'horari?? Realment espero que el canvi d'hora tingui una gran significació alhora d'estalviar llum etc. perquè sinó tot aquest patiment que comporta serà inútil. Penso en la mala cara que faig. Penso en el que trigo en dormir-me per les nits i el que em costa llevar-me. Penso en el mal de cap que tinc ara mateix. Penso en la gent que diumenge va fer tard a treballar i també en els que s'estranyaven que fòssim tan estrictes i apliquèssim l'horari nou de manera tan rígida (tots aquests ens pensaven pagar els salaris fins les nou ells mateixos, diumenge a la tarda??)... Estic sola en el món o algú més se sent com jo?

2 comentaris:

Rocio ha dit...

Som molts els que ens sentim com tu, jo entre ells, però no sè si ha sigut nomès aquest canvi d'horari o tambè els anteriors, el fet és que no puc recordar quan va ser l'última vegada que em vaig sentri tan cansada... espero que tot això valgui la pena, i que poguem gaudir de més estones de sol, sobretot espero que quan acabi de treballar no tinqui la sensació tan xàfeg que provoca el sortir al carrer i veure que ja és de nit...

Ithilme ha dit...

Sí, el canvi d'horari és un conyaas!!! No m'agrda gens...

Potser es que també arriba la primavera, i segons vaig llegir no se on, quan hi ha canvis d'estació a la primavera les dones ho notem més i estem més cansades...