2/10/08

Cachée


«Caché» és una pel·lícula de 2005 dirigida per l'austríac Michael Haneke a França i amb actors francesos (la protagonitzen Daniel Auteil i Juliette Binoche). Els que la vau veure sabreu que es tracta d'un film de suspens que parla d'un matrimoni que un bon dia comença a rebre un seguit de videos realitzats per algú que, evidentment, es manté amagat (és el que vol dir caché).


I jo mateix ara estic cachée, amagada, però sense cap motiu estrany, ni vigilant ningú, ni intimidant ningú. Com ahir, continuo escrivint d'amagat, a la feina (ahir no ho deia expressament però, vaja, penso que podíeu sobreentendre-ho). I continuo escrivint sense gaire reflexió, sense haver rumiat gens de què us volia parlar. El cert és que fa temps que no escric i com ja m'ha passat algun altre cop, tinc coses per dir, tantes, que no sóc capaç de limitar-me.



Mentre, poc a poc, la meva vida es va construint, com l'armari que tinc a la meva habitació. Es torna a endreçar. Amb coses noves, amb gent nova. Sento que tinc una nova família, amb els seus defectes i les seves alegries. Sento que és un període de canvi, on tot vola, on tot és nou. A la vegada, d'una estranya manera, no tinc por, sinó que confio. No passo ànsia... tot el contrari, miro endavant com si sabés que tot anirà bé.

10 comentaris:

la chica ha dit...

i tant, quina pel·li més angoixant!
m'alegro q ho vegis tot tan positiu!

Unknown ha dit...

merci

la chica ha dit...

ei, estàs caché pel nostre bloc, també! :S

jorge ha dit...

mmm...aquì s´està cuint algo... : )

Unknown ha dit...

potser sí

jorge ha dit...

pot ser...ai ai ai... ; )

la chica ha dit...

uau...! aquí hay tomate! ;)
hola, jorge! mola molt el teu blog! què tal?

Unknown ha dit...

viva el tomate

jorge ha dit...

y bien? volem més...

la chica ha dit...

la michoud està cachée, cachée...