20/8/08

Happy birthday


Ara escric una entrada "Michoud express" en tota regla (és condició sine qua non que una "Michoud express" ha de ser redactada en un màxim de 7 minuts; quan escriure una entrada em porta més temps passa a ser qualsevol altra cosa i abandona, així doncs, el seu caràcter de "Michoud express").

Aquest "Michoud express" només té com a funció commemorar el segon aniversari del meu bloc. El que vull fer per celebrar aquesta data tan assenyalada és, principalment, dedicar-me al revival. Pensareu que dos anys no donen per tant, que no podré rescatar cap moment realment sucós. Però ho prometo, rellegiré el meu bloc, cercaré frases genials, fragments escollits, grans referències, etc. per construir una única entrada de retalls. A veure què surt. Caldrà que tingueu paciència, que espereu a què jo disposi d'una mica de temps.

De mentre, us demano: si recordeu qualsevol tema o entrada en especial, que m'ho digueu. Què és el que més us ha agradat?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats!
Waiting for the greatest moments!
la noe

Anònim ha dit...

Felicitats!
Waiting for the greatest moments!
la noe

Unknown ha dit...

thank you darling!!!

la víbora ha dit...

felicidades por el segundo aniversario!!! ;)

he vuelto a pasarme por aquí y por internet en general después de tanto tiempo. pasate por mi nuevo blog, que de momento solo he estrenado.

besos guapa!!

Unknown ha dit...

ala, ya te he incluido, compi, en mi red ... y he leido algo... dejo coments... fins ara