2/8/08

De llistes


Vaig tenir uns dies de fúria i llistes (com aquell qui diu uns dies de vi i roses). Vull dir que vaig tenir uns dies que recordareu en què només escrivia llistes. En tot cas, ahir, davant d'una altra llista, se'm van passar una mica. Ahir, com alguns sabeu, significava el meu retorn a la feina. I va ser dur, però no tant, gràcies als meus companys i companyes, que fan que anar a treballar sigui per mi una experiència més que agradable.

Però ahir, també, i a la feina, vaig trobar una llista redactada - la que em va treure les ganes de llistes - per algú (que mantindré en l'anonimat, malgrat que sé que no llegeix el meu bloc). I el que volia dir és que aquesta llista era realment preocupant. Es tracta d'una llista manuscrita en una llibreta d'espiral de mida DinA 4. Ocupa quasi tota una fulla, en tres o quatre columnes. I inclou noms, és, doncs, una llista de noms. No penseu en la llista de Jacob els que veieu «Lost». Els noms són només noms d'actors, la majoria de Hollywood, la majoria dolents, i una gran part malament deletrejats. Aquests errors van provocar el nostre riure. La llista en sí, un cert estupor, ja que se'ns escapen els motius que tenia aquella persona per fer-la, i, almenys, altres dues per continuar-la.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Tengo que admitir, que participe en esa lista. Si, estos son los nombres con los que contribuí:

"Arnol Chochynagger",
"Silbertre Estalone",
"Ben Diesel" y
"Riss Güizerspún"

P.D. Y me falta el de la Alemana que hizo "El diario de B.J.", si alguien se acuerda....

Unknown ha dit...

Jose, no mientas porque:

1/ se te ve el plumero. La lista incluye solo actores varones, no hay ni una actriz

2/ el chaval ha escrito Arnold Scharchenjyr o algo así. Tu te has acercado más.

Ah, te refieres a Renée Zellwegger o como se escriba?

Unknown ha dit...

Jose, quería decir que no mientas, sé que tu no has colaborado en la lista Ok?

Firma: N mala y reconrosa a la que espero que aprendais a perdonar...

Anònim ha dit...

Ah! Que Riss Güizerpún es una mujer?

Mira que me lo habeis dixo xo no recuerdo quien ha hecho la listita, pero pobre tio/a, no saber escribir esos nombre tiene algo de comprensible....(Bueno yo no he visto la lista)
Y x cierto voy a hacer que no he leido eso de que ninguno de los acotres es bueno, xq me gustan varios como el mismissimo Arnold Schwarzenegger. (X eso se escribirlo bien)

Unknown ha dit...

Reese Whiterspoon... se llama la chica.

Jose, en persona te diré el nombre del autor (es autor) de la lista.

Por lo de los actores, cada uno tiene sus gustos pero dijesemos que la mayoría de estos no destacan por la calidad de sus interpretaciones y por escoger grandes papeles.

Anònim ha dit...

No hace falta se quien hizo la lista y los actores que estan escritos.

Discreto en que Stallone sea malo, Rocky y Rambo no son nada sin el y eso es lo que se supone que tiene que conseguir un buehn actor.

Unknown ha dit...

Discrepas? Repito: cada uno tiene sus gustos... que como notas no comparto