3/6/07

Ridicule



Sovint tinc la sensació de ser tan maldestra com Mr. Bean i de tenir un gafe impressionant a sobre! Avui m'ha passat una cosa ridícula: anava a posar la targeta de memòria de la meva càmera en la torre de l'ordinador i s'ha colat per un altra ranura que hi ha! Nois, ja ho he intentat tot: regirar amb un pal (de fet amb el pal del tap d'un boli Bic), desendollar, aixecar la torre i capgirar-la, mirar amb cara de desesperació la torre, mirar amb cara de desesperació i una lot a la mà, enfocar la torre amb la lot (si als interrogadors de les pelis els hi serveix perquè no a mi?), explicar-li al meu germà, i ara l'únic que se m'acudeix és explicar-vos-ho! Tot inútil! Snif-snif-snif! El pitjor ha estat la feinada d'endollar i desendollar tots els cables: imagineu-vos: jo a terra, amb un tornavís a la mà i unes tenalles al costat. I encara pitjor: com recordar on va cada cable! Al final he fet loteria... espero que això continui funcionant... Buf, fa massa calor i jo tinc massa coses per fer! M'acomiado!

3 comentaris:

Rocio ha dit...

Niña però com t'ho has fet??? quan vulguis tornem a fer les fotos a les estàtues, ja se que no és gaire, però no sè que més puc oferir-te, i si hi ha alguna cosa, tu demana amb tot el morro!

Ithilme ha dit...

juas,mare meva!! eres peor que yo, que ya es decir XD Pobreta. espero que ya hayas solucionado el tema jejeje

un besi

pd: molt maca a la foto.

Unknown ha dit...

No he solucionat res, sigue ahí dentro!!