13/1/07

Estudi amb mimosa, Pierre Bonnard




Sí, és avui, el meu aniversari... Un any més a darrera meu! És estrany perquè només són números i això poc importa. Avui, en despertar-me, el meu primer pensament no ha estat pel meu aniversari. De fet, duia almenys deu minuts al llit pensant en llevar-me quan hi he caigut. Alcapdavall no és una cosa tan important. L'important és tenir un motiu per anar de festa i passar-ho bé. L'important és tenir motius per continuar, per gaudir, per intentar-ho almenys. Un petó a tots i totes!!

2 comentaris:

waldita ha dit...

Besaetes des del CCCB con amor...
Moltes fe-li-ci-tats, moltes fe-li-ci-taaats, et de-siii-tgeeem Nuuuuuriiaaa, moltes fe-li-ci-taaaats..

Anna&Ana
(dúo musical)

Unknown ha dit...

Merci guapes!! Ja tard però totes les participacions en el meu blog són d'agrair i agraïdes. Per cert, jo també vull ser del grup musical: Anna, Ana i Núria també mola...